عزیزم به نظرم فرنی زوده هنوز.با پوره ی هویج و کدو شروع کنین.هر روز در حد یک قاشق فقط.
پوره سبزیجات ( حتماً بخارپز)
پوره هویج، پوره کدو سبز ، پوره بروکلی
میتونی شیرخشک بهشون اضافه کنی
دخترمنم با فرنی رفلاکسش بدتر شد دکتر گف زوده گف ما به بچه های رفلاکسی اجازه میدیم واسه شروع غذا ک رشدشون خوب بوده دخترمن ریزه گف زوده
فرنی رو سفت تر کن اگه بازم بالا آورد سبزیجات بده
برای بچه های رفلاکسی نباید روون بدی زیاد باید سفت تر باشه بافت غذاها و اکرنه بلز مثل شیر رفلاکس تشدید میکنه
اگه رفلاکسش شدیده اصلا غذاهای مثل فرنی و حریره نده فعلا .
با پوره ها باید شروع کنی ولی زوده واسش آخه
یا فرنی رو یکم سفتتر براش درست کن
شاید ب شیرش حساسیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.