مامانا کسی میدونه توی ۲۶هفته و ۵ روز واکسن کزاز میزنن یانه ؟

۷ پاسخ

به من بهداشت گفت ۲۶ هفته بودی بیا‌ حالا شمارو نمیدونم

باید بری بهداشت اگه از زمانی که زدی ده سال گذشته باشه خودشون برات میزنن اگه نه میگن نیاز نیست دوباره بزنی برای من نزدن

من ۲۸هفته زدم البته دکترگفت۲۸بزن

به من گفت 28 هفته بزن به نظرم توام زودتر نزن ریسک نکن

۲۸تا۳۰هفته

ب من هم گفتن ۲۸ هفته

به من گفتن از ۲۸ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی