بچها شمام دور لابیا واژنتون سفیدک زیاد شده

۹ پاسخ

من اصلا دیگه نمیبینم واژنمو 🤦‍♀️

اره طبیعی یه باید روزی یکبارباژل شستشو بشوری .چیز خاصی نیست همه دقت کنن دارن ولی توی بارداری بیشتر شده .هفته ای ۱بارهم یک استکان سرکه بریز توی ۱لیتر آب خودت روباهاش بشور که خدایی نکرده عفونت نگیری .
چون توی بارداری عفونت قارچی به دلیل تغییرات هورمونی خیلیییی شایع هست
بهتره با ژل شستشوی دءودراگ خودتون روروزی یک باربشورید دکترم برام نوشتش برای پیشگیری.

منم همینطورم سفید شده رنگش ولی نه خارش دارم نه بو میده طبیعی دیگه هورمونها تغییر کردن

چطوری تونستی ببینی؟😂
با شامپو یا ژل بهداشتی بشور

هر روز بشور با صابون یا شامپو

اگه سفیدک زده شاید عفونت قارچی گرفتی
باید بری دکتر خدایی نکرده باعث زایمان زودرس میشه

من اصلا نمی‌بینم 😂

منم با بدبختی و ایینه میبینم😂😂🤦🏻‍♀️

مگه میتونی ببینی

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری