پسرت کلا بدغذاس
بیچاره مولتی اینا هم نمیخوره اشتها نداره
ولی حتما بده بهش
امتحان کن
پسر منم رفلاکس داره ولی مولتی میدم
اینا همه فقط برا پول پیچ میزنن هرچی هم بدی نمیخوره یه شربت زینک براش بگیر
فایده نداره که برنامه غذایی میدن مثلا ناهار فلان شام فلان و .... بچه وقتی نمیخوره هرچی بپزی نمیخوره که
بابا فک کردی چه برنامه ای بهت میدن.فوقش میگن صب بخور ساعت ۱۰.ساعت ۱.عصرم ساعت ۴.ساعت ۸ شام.ساعت ۱۰ هم آخرین میان وعده.دقیق ک نمیگن چی درست کن بخورن .برو تو اینستا کلی بلاگر هست غذا مقوی درست میکنن فقط سرچ کن غذای کمکی کودک.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.