۸ پاسخ

منم گاهی یهو‌ اینجور میشم فکر کنم طبیعی باشه

چخبر رویا
حالت بهتره ؟
نی‌نی‌ت خوبه ؟

آره عزیزم منم همینطورم
بعضی وقتا هم
کمرم و پام میگیره
واقعا هفته های سختیه ..
ان‌شاالله ک این‌هم به خوبی میگذره و بسلامتی زایمان میکنیم
نی نی های قشنگمون رو بغل میگیرم
به همین که فکر میکنم دردام قابل تحمل‌تر میشه 😄🌹♥️

من خیلی اینجوری میشم بعضی وقتا سمت راست بعضی وقتا سمت چپ ی درد شدید ی دقیقه ای ک نفسمو بند میاره اونقد ک شدتش زیاده

ی شیاف بزار استراحت کن
اگ دیدی باز اینجور شدی به دکترت بگو
ولی منم هر ازگاهی اینجور میشم مداوم نیست میگن طبیعیه

هر دردی تو بارداری طبیعی😅

واسه من تیر نمیکشه
ولی کل شکمم چند ثانیه سفت سفت میشه و نمیتونم نفس بکشم🥺

بله طبیعیه رحم داره جابازمیکنه

سوال های مرتبط