۳ پاسخ

دختر منم این بود به طعم فرنی ساده عادت کرده بود دیگه دوست نداشتم تکراری شده بود براش

انقد بده تا عادت کنه چون همش شیر خوردن ب بافت و طعم شیر عادت دارن . هرچند پسر من شیرم نمیخوره دیگه 😬
فردا میخام بهش فرنی بدم خداکنه خوشش بیاد

پسر منم هنوز چیزی نمیخوره😢☹️

سوال های مرتبط