آب جوشیده میدم اما هنوز کمکی شروع نکردم چون وزنش خوبه دخترم
من فعلا غذا رو شروع نکردم ولی اب میدم بهش
۴ماه ۲۰روز شروع کردم به فرنی دادن
آب از یه ماهگی بش دادم
غذای کمکی معمولا میگن از شیش ماهگی وقتشه یه سری غذای مخصوص هم هست از پنج ماهگی میتونی به نوزاد بدی که تو اینستا آموزشش هست
آب هم میگن از سه چهار ماهگی اوکیه بدی
اب اره از اول دکترگفت باید بدین به بچه
سر دخترم از شروع هفت ماهگی
من بچه هام و از ۴ ماه و نیم شروع کردم
آب جوشیده ولرم یا خنک و آب شیره هم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.