میگم شما هم بعد تشکیل قلب دیگ سونو نمیرین تا انتی؟

۸ پاسخ

عریزم من باید فردا برم مطب دکتر ضربان کنترل کنه انشالله بعد برای ان اتی میگه

من رفتم ۲ ۳ بار

البته اگه باورتون بشه بچه اولم که 16هفته فهمیدم حاملم

من فقط با تست مثبت دل ب حاملگی دادم .هنو ازمایش بتا و سنو نشدم که فردا قراره فقط برم سنو اگه حاملگی قطعی باشه که همون قلب قشنگشو بشنوم ..انتی اصلا نمیرم چون فقط همش استرسه تا الان دو پسر اوردم الحمدالله سالم بودن و اصلا ب اونا انتی نرفتم

من برای کنترل پیش دکترم میرم فقط ک هرسری صدای قلبشم میزاره برام

من هفته پیش رفتم سونو ازمایش بعدش به دکتر نشون دادم گفت همه‌چی اوکیه
بعدش هم گفت برو اخر ماه دیگه بیا علائممو پرسید بهم قرص ضد تهوع و نفخ و اسید فولیک داد، حالا ماه دیگه برم ببینم چی‌میگه

من هماتوم دارم می خوام برم سونو ببینم جذب شده ان شاءالله

من ک نرفتم تو هفته میخام برم برا ان تی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری