عریزم من باید فردا برم مطب دکتر ضربان کنترل کنه انشالله بعد برای ان اتی میگه
من رفتم ۲ ۳ بار
البته اگه باورتون بشه بچه اولم که 16هفته فهمیدم حاملم
من فقط با تست مثبت دل ب حاملگی دادم .هنو ازمایش بتا و سنو نشدم که فردا قراره فقط برم سنو اگه حاملگی قطعی باشه که همون قلب قشنگشو بشنوم ..انتی اصلا نمیرم چون فقط همش استرسه تا الان دو پسر اوردم الحمدالله سالم بودن و اصلا ب اونا انتی نرفتم
من برای کنترل پیش دکترم میرم فقط ک هرسری صدای قلبشم میزاره برام
من هفته پیش رفتم سونو ازمایش بعدش به دکتر نشون دادم گفت همهچی اوکیه
بعدش هم گفت برو اخر ماه دیگه بیا علائممو پرسید بهم قرص ضد تهوع و نفخ و اسید فولیک داد، حالا ماه دیگه برم ببینم چیمیگه
من هماتوم دارم می خوام برم سونو ببینم جذب شده ان شاءالله
من ک نرفتم تو هفته میخام برم برا ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.