۵ پاسخ

باید سبک سنگین کنی ببینی عوارض دارو بدتره یا تحمل کردن بیماری
مطمئن باش آسیبی که اعصاب خراب و اضطراب به بدن میزنه هیچ دارویی نداره

حرف کسایی که خودشون سلامت روان ندارن برات مهم نباشه

من سالها داروی اعصاب خوردم .حدود ۱۲ یال از وقتی خواهرم فوت شد .باز بر میگردم سر خونه اول .هیچی به هیچی همون اش و همون کاسه .الان یک ماهه دارو نخوردم .دارم از طریق طب سنتی اقدام میکنم .اصلاح مزاج و دمنوش .ببینم چی میشه.
ولی عزیزم لزوما همه کسایی که قرص اعصاب میخورن خوابالو نمیشن .به خصوص که بچه هم داری

تموم بقیه راه ها برای بهتر شدن حالت امتحان کن. باشگاه برو ی هنر یاد بگیر سرتو گرم کن آهنگ گوش بده شنا برو. اینارو میگما ولی خودم ی افسرده بدبختم😂

اگه بخوای باهمین روش پیش بری خودتودیونه میکنی پس دکتررفتن قطعابهتره اشتباه میکنن کساییکه میگن نرو

سوال های مرتبط