۱۶ پاسخ

وای پسر منم همینه امروز هم جایی کار واسم پیش اومد مجبور شدم بزارم پیش مامانم داشت خودشو میکشت

اقضای سنشه. دختر منم همینه حالا من بدبخت دنبال پسرمم باید بدوام اینم هی پشت سرم گریه میکنه

بچه منننننننن
دقیقا همینجوری هست تا از جاش بلند میشم ی جوری گریه می‌کنه که دستپاچه میشم کی خوب میشن آخه

دختر منم بغل هیچکی جز خودمو شوهرم نمیره کسی رو میبینم گریه میکنه

آغاز دوره ی اضطراب جدایی

منمممم وای که منم دیوونه شدم تو سرم فقط صداس گریه و جیغه دلم میخواد بمیرم انقددددر ک اذیت میکنه مال من بدتر از توعه بخدااا

عزیزم دوران اضطراب جدایی بچت شروع شده
ذهنش الان اینجوریه فک میکنه وقتی تو رفتی اتاق یا دسشویی دورازجون رفتی بمیری و دیگه برنمیگردی براهمینه اینجور جیغ میکشه وگریه فغان دوری 🤣
پیشش باش همیشه محبت کن بیش ازحد تا بگذره این دورانش
این دوران فقط با محبت زیاد رفع میشه باید مطمعنش کنی توهمیشه هسی همه جا

دالی بازی هم خوبه برا رفع این مشکل میفهمه هر وقت میری دوباره برمی‌گردی

طبیعیه فعلا همینن تا بعد از یکسال کم کم بهتر میشن

بچه من وقتی خونه تنها باشیم همینه هر نقطه از خونه بچرخم میبرمش ولی خونه مادر یا مادرشوهرم باشم منو کلن فراموش می‌کنه 🤣

خوب طبیعیه الان تو این ماهها ترس از دوری ماد دارن درست میشن صبور باشین

ّدورش روروئک برو

بچه منم دقیقا همینه از ورش برم گریه میکنه حتی موقع خواب ورش میخابم تا پا میشه نترسه خیلیم غر میزنه و اذیت میکنه و دستشویی میخام برم میذارمش روروئک پشت در میشینه غر میزنه تا بیام پدرم در اورده

عزیزم بچه ها توی سن ۸ ماه تا ۱ سالگی فقط بغل مادرا میرن بچه منم جدیدا اینطوری شده بعدش فاصله میگیره

دختر منم

دختر منم همینطور مخصوصا وقتی تنهاییم

بچه منم همینه🥲

سوال های مرتبط