حتما بهش زیاد شیر میدی که بالا میاره
من پسرم دو سه بار بالا اورده فهمیدم زیاد بهش دادم
اگه هر دفعه بعد شیر خوردن این اتفاق میفته احتمالا رفلاکس داره یا شیر خشکش بهش نمیسازه
هرچند ساعت بهش بدم بخوره؟
شیر خودم کمه ولی باز میخوره
قبلا آپتامیل نوترا میخورد بالا اوردنش کمتر بود
زیاد شیر نده که بالا بیارا
نه شیر بهش نشاخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.