من لالیک لامور دارم بوشو دوست دارم ملایم و خوبه مخصوصا برا الان
جفتش هم عالیه ، من عاشق جفتشم
ورساچ تکه🫠🫠
من از عاشقان اکلت هستم
لالیک هم بوی خوبی داره ولی من نگرفتمش
ورساچه دارم خوبه ولی قدیمیه بوش، من عطر و ب ادکلن ترجیح میدم
لالیک🤤🤤
ورساچه خوب بود
لالیک اصلی خوبه
ورساچهه🤌🏻
صورتیه من گرفتم برای هدیه خیلی خوشبو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.