۴ پاسخ

انقدر حرص دادی بهش😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آره پیش میاد

اره طبیعیه دختر منم یه قسمت موهاش خیلی روشن تره

چرا نشه؟
مثل خال هستن گلم اصلا نکن بزار بمونه کاریش نداشته باش اگ دوسشون نداری میتونی قیچی کنی اون چندتا ولی نکن مادرم میگه اگه بکنی زیاد میشن..
پسر خواهرشوهر نصف موهاش از جلو سفید تازه حتی پوستشم اون قسمت سفید

سوال های مرتبط

مامان آقای‌ِنی‌نی💙 مامان آقای‌ِنی‌نی💙 ۲ سالگی