۴ پاسخ

اسپری بینی سدیم کلراید بزن هر دو ساعت یک بار

بخاطر کولر دختر منم اینطوریه

اسپری بینی سدیم کلراید

ازاین اسپری داخل بینی هاش هرکدوم یکی بزن چیز خاصی هم نیستش اب و نمکه فقط بی ضرره کاملا

تصویر

سوال های مرتبط