۴ پاسخ

منم همینم 🫡💁🏻‍♀️🥹

منم ۸ هفتمه اصن هیچی دوس ندارم بخورم حال تهوه ام ندارم

منم به همه غذا ها هیچ علاقه ی ندارم اصلا میل ب غذا ندارم

البته قبلش ویار شدید داشتم حالت تهوع شدید ولی میخوردم غذامو الان از همه چی بدم میاد

سوال های مرتبط