من هفته ۱۹ بارداری هستم طول سرویکس از ۳۱شده ۲۶ خطر داره

۱۱ پاسخ

دکترت باید تشخیص بده شاید هم سرکلاژ کنی بنفعت باشه

اول خون ریزی نداشتم از بیمارستان تا خون خون ریزی داشتم

رفتم بیمارستان خون ریزی داشتم الان ندارم گفتن برو فردا بیا ساعت ۸

من نمی‌دونم سونو واژینال دادین یا شکمی اما اینو میدونم الان فقط بخوابید و سرویس فرنگی هم استفاده کنید از پله بالا نرید ،تا صبح زود به پزشکتون مراجع کنید

خطرناکه عزیزم اورژانسی برو دکترت

باید استراحت کنین پله بالا پایین نکنین از توالت فرنگی استفاده کنید رابطه نداشته باشید شیاف پروژسترون مصرف کنید اگه تاحالا سقط نداشته تا زیر ۲۵ سرکلاژ نمیکنن اگرم سقط داشتین سرکلاژ میکنن بازم بستگی به دکتر داره حتما برین

وای اره خیلیییییی خطرناکعههههه

يه ذره بايد استراحت كني عزيزم استرسم از خودت دور كني كاراي سنگين نكني

نباید پایین بیاد.استراحت کنید تا وضعیتتون رو با دکترتون چک کنید

برید پیش. پزشکتون شاید سرکلاژ بشین

آره فک کنم. ولی نظر دکترت چیه؟ سونوی واژینال انجام دادی؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی