دختر منم از 6 ماهگی رو 9 کیلو استپ خورده تازه شده 9کیلو 200
چیکار کنیم همینن دیگه دکتر هم بردم گفتن مشکلی نداره
اولا خیلی غصه میخوردم الان بیخیال شدم
پسره منم اصلا غذا نمیخوره همس با شیره خودم ولی خوبه وزنش خداروشکر
پسر منم وزنش همینه وزن نمیگیره چون هیچی نمیخوره همش دهنشو میبنده
پسرم منم همین وزن بااین تفاوت الان اسهال استفراغ واکسن هم نزدم خدامیدونه چندبشه قدشم ۸۰
خداروشکر کن دختر من ۸کیلو و ۴۰۰ کلی هم خودمو عذاب میدم تا غذا و شیر بخورخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.