۵ پاسخ

دختر منم از 6 ماهگی رو 9 کیلو استپ خورده تازه شده 9کیلو 200
چیکار کنیم همینن دیگه دکتر هم بردم گفتن مشکلی نداره
اولا خیلی غصه میخوردم الان بیخیال شدم

پسره منم اصلا غذا نمیخوره همس با شیره خودم ولی خوبه وزنش خداروشکر

پسر منم وزنش همینه وزن نمیگیره چون هیچی نمیخوره همش دهنشو میبنده

پسرم منم همین وزن بااین تفاوت الان اسهال استفراغ واکسن هم نزدم خدامیدونه چندبشه قدشم ۸۰

خداروشکر کن دختر من ۸کیلو و ۴۰۰ کلی هم خودمو عذاب میدم تا غذا و شیر بخورخ

سوال های مرتبط

مامان نــفــس مامان نــفــس ۱۸ ماهگی