عزیزم باید دکتر یا رژیم غذایی بده یا دارو قند ناشتات لب مرزه قند بعد ناشتات یکم بالاس
گلم قند دو ساعته ات یه کوچولو بالا هست نمیدونم واسه این نیازه دکتر بهت قرص بده یا با پرهیز غذایی خوب میشه دکترت باید بگه. ویتامین دی بدنت خیلی پایینه قرص نمیخوری مگه؟
اینم دومیشش
این اولیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.