خانوما میشه اینو تفسیر کنیددددددد لطفا عکسشو پاین میزارم

۴ پاسخ

عزیزم باید دکتر یا رژیم غذایی بده یا دارو قند ناشتات لب مرزه قند بعد ناشتات یکم بالاس

گلم قند دو ساعته ات یه کوچولو بالا هست نمیدونم واسه این نیازه دکتر بهت قرص بده یا با پرهیز غذایی خوب میشه دکترت باید بگه. ویتامین دی بدنت خیلی پایینه قرص نمیخوری مگه؟

اینم دومیشش

تصویر

این اولیشش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان zahra مامان zahra هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان سلین مامان مامان سلین ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۱ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری