میشه منم راهنمایی کنی چیکار کردی چطور پیش کدوم دکتر نامه گرفتی؟❤️
دکترتون کیه و کدوم بیمارستان میخواید سزارین بشید؟
به من ۳۸هفته و۵ روز نوبت داده
ما الان که ۳۰ برج ۳ هستیم چطوری میشه؟
یا تاریخ رو حواست نبوده اشتباه زدی
😍😍😍😍ای جاان ایشالا به سلامتی عزیزم ♥️ منم هم هفته شمام 😍
خیلی زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.