۶ پاسخ

میشه منم راهنمایی کنی چیکار کردی چطور پیش کدوم دکتر نامه گرفتی؟❤️

دکترتون کیه و کدوم بیمارستان میخواید سزارین بشید؟

به من ۳۸هفته و۵ روز نوبت داده

ما الان که ۳۰ برج ۳ هستیم چطوری میشه؟
یا تاریخ رو حواست نبوده اشتباه زدی

😍😍😍😍ای جاان ایشالا به سلامتی عزیزم ♥️ منم هم هفته شمام 😍

خیلی زود

سوال های مرتبط