سلام بچه ها چ جوریه ک وقتایی ک طولانی مدت میشینم فشارم بالا میره

۲ پاسخ

دکتر بهم گفت نباید زیاد بشینی بچه ها اومدن پایین شاید براشمام همینجوره

منم وقتی زیاد میشینم یا سر پام پاهام ورم میکنه میشه بادکنک🥲

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی