واااای 😫😫😫😫





دارم از شدت نفخ میمیرم 💨🥵
شمام نفخ دارین؟

۹ پاسخ

بگوز خب

چتههه😂

شدیدددددددد

من معده درد دارم خیلی اذیتم

مگه بارداری نفخ هم داره؟

آره وحشتناک

من پس چرا ندارم

آره......

آره وحشتناک،😐😐

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری