الهی قربونت...خیلی از ماها که اصلا بچه نداریم مخصوصا که سنمون هم بالا باشه ..مثل تو یه مشکلی داریم
میدونم خیلی گرونه حق داری
اما فعلا برو دکتر شاید با دارو اکی شد .توکلت به خدا باشه
به حق این روزای عزیز انشاالله خدا خودش یه نظری به ماها بکنه و ماها هم طعم مادر شدن رو بچشیم و بچه دار بشیم...
🤲🤲🤲🤲
خدا خیلی بزرگه هرچیزی حکمتی داره
اگر پول طلایی چیزی داری بفروش برو ارزش داره ،ولی اگر نداری مراکز دولتی برو عزیزم ، مثلا تو تهران بیمارستان اکبرآبادی قیمت پایین انجام میده و ی طبقه مخصوص ای وی اف داره ، اگرم برات سخته تو شهر خودتون پیدا کن جای دولتی برو دنبالش. اگر همه این کارام برات سخته مکمل بگیر بخور اینوفولیک ، فرتیل اید
پیش کدوم دکتر رفتی قزوین
سونو واژینال شدین یا شکمی؟؟
بايد مكمل بخوري و امپول بزني
تا دورتر نشده تخمک اهدایی بگیر
دارو استفاده کردی
کدوم دکتر رفتی
منم بهم گفتن ذخیره کمه ولی بازارو ۳تا فولی داشتم ولی دکترم ادامه ندادم
سلام گلم چند کیلویی
منم مثل شما هستم توکل به خدا
چند ماهی مکمل بخورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.