به جز تحمل راهی نیست حالا باز خوبه بزار یکم هفته هات بیشتر بشه 😣
منم امشب شدیدتر شد رفتم آمپول پروژسترونم رو ۴ روزه زدم، هفتگی میزدم دکتر گفت درد داشتی ۴ روز یکبار بزن دوز ۲۵۰
هیچی نیست تحمل کن
من چند روز پیش درد واژن پریودی کمر درد شدید گرفتم رفتم بیمارستان معاینه و تست نشتی کیسه اب و سونو گرافی و ان سی تی
هیچی نبود گفتند همه چیز طبیعیه و ماهای اخر این دردهای دارید
فقط ۸/۵ میلیون خرجم شد اومدم🥲
منم همونجوریم درد پریودی میاد سراغم بعضی وقتا😥
دردن ادامه داره ؟ و اينكه تو فواصل كوتاه تكرار ميشه يا نه روزى يكى دوباره؟
به نظرم دردای زایمان شروع شده..
مراعات کن و با پزشکت در میون بزار
منم دوروزه درد پریود دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.