۷ پاسخ

به جز تحمل راهی نیست حالا باز خوبه بزار یکم هفته هات بیشتر بشه 😣

منم امشب شدیدتر شد رفتم آمپول پروژسترونم رو ۴ روزه زدم، هفتگی میزدم دکتر گفت درد داشتی ۴ روز یکبار بزن دوز ۲۵۰

هیچی نیست تحمل کن
من چند روز پیش درد واژن پریودی کمر درد شدید گرفتم رفتم بیمارستان معاینه و تست نشتی کیسه اب و سونو گرافی و ان سی تی
هیچی نبود گفتند همه چیز طبیعیه و ماهای اخر این دردهای دارید
فقط ۸/۵ میلیون خرجم شد اومدم🥲

منم همونجوریم درد پریودی میاد سراغم بعضی وقتا😥

دردن ادامه داره ؟ و اينكه تو فواصل كوتاه تكرار ميشه يا نه روزى يكى دوباره؟

به نظرم دردای زایمان شروع شده..
مراعات کن و با پزشکت در میون بزار

منم دوروزه درد پریود دارم

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد