بمونه به یادگار از ۶ روزگی پسرم که نافش همین الان افتاد😍

تصویر
۱۲ پاسخ

مرسی عزیزم خداخفظش کنه

عزیزم وزن بچت چنده؟ لباسش سایز چنده،,؟ من لباس بیمارستانیش سایز صفرتاسه هست ولی چون خارجیه کوچکتر از سایزای ایرانیه، همش میترسم کوچیک باشه بهش

به سلامتی ناف میفته آدم راحت میشه مخصوصا موقع لباس پوشیدن بچه ،عزیزم منم کرج هستم کدوم بیمارستان زایمان کردی راضی بودی ؟

نامدار باشه ان شاءالله
شناسنامه شو گرفتین بسلامتی؟

اخی عزیزم
چطور ادم باور کنه یک هفته پیش تو یه شکم بوده 😍
ماشالله از چشم بد دور

دهنم اب افتاد🤤

ای ننه قوربونت

اوخدا جانا ننه به قربونت لباسشوووووو😍😍😍

عزیزم اسم دکترت چی بود؟ راضی بودی؟ خط بخیتو دکترت خوب زده؟!؟

خداحفظش کنه عزیزم🌹

ای جانم 😍 ماشاءالله 😍😍🥰🥰

اوخیییییی ننههههههه😍💖 ماشاالله خدا حفظش کنه پسرکت رو 🌼

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد