رابطه ده دقیقه آیی داشتم
دل‌درد شدم مشکلی نداره ترسیدم
یکم عمقی بود

۱۰ پاسخ

اصلا ایرادی نداره دکتر گفت بعد از رابطه دل درد اکثرا هست ،اگر منع رابطه نداری اصلا رابطه عیچ مشکلی نداره اتفاقا باعث میشه حال خودت و همسرت بهتر میشه ،حال روحی دوتاتونم بهتر میشه فقط پوزیشن و رعایت کنید .
بعد از رابطه یه کم استراحت کن به خودت برس هیچی نمیشه عزیزم .
من نمیدونم اینجا چرا همه میشن یهو دکتر و یه نسخه رو برای همه میپیچن 😉

وای چه دل و جرأتی
منکه اصلا نمیزارم دست بهم بزنه

دیگه امتحان نکنی بهتره الان هم استراحت کن

اصلا نگران نباش منم هفته ای یه بار رابطه داشتیم ولی الان که فهمیدم بچم پایینه رابطه نداریم دیگه

اصلا دخول خوب نیست ، با روش های دیگه همسرتو راضی کن خانومی . مراقب بچتون باشید 🩷

اول برو دستشویی تمیز خودتو بشور ، خشک کن . لباس زیرت هم خشک باشه . چند قدم راه برو بعد به سمت چپ دراز بکش و استراحت کن ...

اگر منع نیستی ‌مشکلی نداری موردی نداره

فک نکنم چیزی بشه . نگران نباش

استراحت کن انشالله که چیزی نمیشه ولی رعایت کن

ب نظر من خیلی اشتباه کردی اونم تو این هفته بارداری

خوب چرا رعایت نکردی
چیزی نمیشه
ولی از این به بعد نزار عمقی باشه

سوال های مرتبط