هربار که احساس سوزش یا درد توی گلو داشتی دیفن هیدرامین ساده قرقره کن ولی نخور بعدم کامل تخلیه کن
به دونه بخور
آب سیب و سوپ و عدسی بخور
قسمت گلو و گردنتو گرمنگهدار
برای آبریزش بینی هم بخور کن توی اب بخورت یه پیاز بزرگ چهارقاچ کن بنداز توش کامل ضد عفونی میکنه راه تنفسیتو
آب نمک غرغره کن گلم تا چرک گلوت خوب بشه ، اگه پرتقال و لیمو شیرین هم داری میل کن خوبه
عسل با آبلیمو هم گلوتو نرم میکنه ولی صبحا بیدار میشی آب نمک غرغره کنی بهتره
بخور بده اب چوش عسل ابلیمو اب نمک قرقره کن شربت دیفن هیدامین قرقره کن سیب و بپز بخور اب پرتغال و لیمو ترش
منم دقیقا همینطوری شدم دو سه روز پیش.
فقطططط آب نمک غرغره کن، من آب پرتغالم روزی یک لیوان گرفتم و خوردم.
مایعات زیاد بخور بزار دفع بشه از بدنت
یه کوچولو عسل با ابلیمو با ابجوش. سه تا صبح بخوری فکر کنم کامل خوب شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.