۲ پاسخ

احتمال داره تو ۴ اشتباه اندازه زده باشه. چون بچه هی تکون میخوره. خودت امروز یبار اندازه بزن. یبارم یه ماه دیگه . ولی گاها توقف میخوره بعد دوباره رشد میکنه.مولتی ویتامین هاشو شروع کن. چیزی نمیشه. این خیلی خوبه .زینک آ د ،مولتی ،اهن همه رو داره.
دکتر پسر من خودش همیشه اندازه میگیره ثبت میکنه خیالم راحت میشه وگرنه اعتماد ندارم به بهدهشت

تصویر

دختر من تا ۶ ماهگی خیلی خوب رشد کرد تولدش ۳۳ بود ۶ ماهگی ۴۲ ولی دیگه رشدش کند شد الان ۱۱ ماهش داره میشه ۴۳

سوال های مرتبط

مامان آلوچه‌و‌توت مامان آلوچه‌و‌توت ۱۱ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی