شیرخشککککک

گیگوز چطوریه خوبه عایا یا ضعیفه

۴ پاسخ

خیلییی خوبه منکه میدم راضیم ۱۵۰۰ کیلو از بدو تولد اضافه کرده دخترم

من پنج ماه بچم نان دادم بعد بخاطر ک دیر شکمش کار می‌کرد اپتامیل سرخود گرفتم دیدم دلدرد میشد با دکتر کودکان مشورت کردم گیگوز داد خداروشکر خیلی سبکه ب وزن گیریش چکار داری مهم اینه بچه سیر بشه و دلدرد نشع تنش سلامت باشه

شیر خشکی که همیشه موجود هست رد بخر
بنظرم گیگوز برای وزن گیری اوکی نیس

من دوسش ندارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان ارسلان👶🏻🤍 مامان ارسلان👶🏻🤍 ۱۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی