۵ پاسخ

اره عزیزم خیلیم خوبه ولی هرروز براش نریز چون هوا گرمه

من هم تو فرنی هم تو پنکیک میریزم

عالیه عزیزم نوش جونش

اره من همیشه توی فرنیش میزنم

سلام من شیره انگور یا خرما میریزم، بهتر از شکر و مواد افزودنی

سوال های مرتبط

مامان لیانا🩷👧🏻 مامان لیانا🩷👧🏻 ۲ سالگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱ سالگی