۲۷ پاسخ

عدس پلو با ماستش
.....😜

سیسی یعنی چی که همه میگن؟😅

مرغ داشتیم

عدس پلو

خورشت کرفس از دیشب

کشک بادمجون

نوش جونتون منم شوید پلو و ماهی دارم

نوش حونتون
من خورشت بامیه از دیشب دارم

آش رشته

من دوپیازه میگو پختم

سوپ

نوش جان

جوجه ترش قشنگم با برنج ومخلفاتش امروز همسری خونست

گوجه بادمجون و سبزی وپیاز و دوغ🥺😍

نوش جان همگی

ماکارونی

سالاد الویه

ماکارونی

تن ماهی و گوجه

شامی درست کردم

عدسی

نوش جان
من قیمه بود خوردم و جمع کردم و ظرفا رو شستم لش کردم پای تلوزیون🤭🫡

اینم از نهار ما
جونم نگرفت غذا درست کنم

تصویر

قرمه سبزی

بنام خدا هیچی😆

خورشت قیمه

ماش پلو

سوال های مرتبط

مامان آیرا مامان آیرا ۲ سالگی