عدس پلو با ماستش
.....😜
سیسی یعنی چی که همه میگن؟😅
مرغ داشتیم
عدس پلو
خورشت کرفس از دیشب
کشک بادمجون
نوش جونتون منم شوید پلو و ماهی دارم
نوش حونتون
من خورشت بامیه از دیشب دارم
آش رشته
من دوپیازه میگو پختم
سوپ
نوش جان
جوجه ترش قشنگم با برنج ومخلفاتش امروز همسری خونست
گوجه بادمجون و سبزی وپیاز و دوغ🥺😍
نوش جان همگی
ماکارونی
سالاد الویه
ماکارونی
تن ماهی و گوجه
شامی درست کردم
عدسی
نوش جان
من قیمه بود خوردم و جمع کردم و ظرفا رو شستم لش کردم پای تلوزیون🤭🫡
اینم از نهار ما
جونم نگرفت غذا درست کنم
قرمه سبزی
بنام خدا هیچی😆
خورشت قیمه
ماش پلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.