۹ پاسخ

سلام مامانای گل ب نظرتون سایز شکم ربطی ب وزن جنین داره؟
شکم من خیلی کوچیکه 7ماه هستم
هنوز سونو آخری نرفتم

صفر ک زود کوچیک میشه یک با وزن نرمال تا سه ماه اندازس، ولی زیاد نگیر ممکته بچه حساسیت نشون بده بعد به کارت نمیاد

من صفر یه بسته گرفتم از یک تا ۴ هر کدوم ۴ بسته ۴۰ تایی گرفتم اما همه میگن کمه😐

من یه بسته صفر ۲۴تایی استفاده کردم الانم ۳تا نصفی یک البته ۲۰ تایی

نهایتا ۶تابسته

زمان دخترم حدود ۳۴ بسته سایز ۳ استفاده شد

والا یادم نیست
۱_۲ هرکدوم چهارتا خریدم
سه تا هم سه
یکی پنج از مال پسرم مونده بود دیگه به کسی ندادم نگه داشتم اونم

مای بی بی سایز یک دوبسته ۴۴ عددی گرفتم سایز دو هم ۶ تا بسته ۴۴ عددی گفتن سایز دو حد نرمالشه بیشترم استفاده داره

۱/۲چقدر گرفتی

سوال های مرتبط