من زدم دو تا داخل دو هفته
بعد سه ماه آزمایش دادم از ۵۰ رسید به ۲۰۰
آهن فِرودین بگیر خیلی خوبه
آره خیلی خوبه من زدمدو روز قبل از زایمان زدم قرار بود هفته بعدش دوباره بزنم که زایمان زودرس کردم آزمایش که گرفتن تا آهن خیلی خوب شده بعد از زایمان دکتر زنان گفت خوبه دیگه نمیخواد اون رو بزنی و لی دکتر خونم گفت بزن من هم بعدی رو زدم معرکه بود
من اره خوبه
با قرص نیومد بالا
سر در نمیارم ولی خب دکتر گفت خیلی پایین
نمیدونم بزار الان نگا کنم
منم گفته اول قرص بخورم نیومد بالا بعد سرم شما هموگلوبین خونت روچند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.