۴ پاسخ

منم زدم چیز خاصی نبود

هموگلوبین خونت چنده ؟؟

منم یه ماه قرص بهم داد الان آزمایش نوشته

چیز خاصی نیست . من دیدم خانم های را که می‌زدند .

سوال های مرتبط