خانوم ها وزن بچه من تو انومالی ۲۳۴گرم بود خوبه ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره عالیه

خوبه تو انومالی مهم نیست از ۲۳ یا ۲۴ هفته چک کن وزنشو

برای منم ۲۲۵ گرم بود نرماله

آره👏🏻

برا من 180بود
دکتر گفت الان وزنش مهم نی اون سونو های رشد مهمه
که یکی از سونو گرافی های رشد و رفتم گفت خوبه

آره عزیزم خوبه نی نی منم دقیقاً ۲۳۴ بود دکترم گفت خوبه

بله بله

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری