تصمیم دارم نرم و ۲۶۰۰نریزم گلو دکترا...همون پول و میدم گوشت میخورم برسه به بچم ...خسته شدم هروز سونو
32,هفته رفتم
منم دکترم نوشته گفت تا30هفته میتونی بری😐متاسفانه خیلی گرونه ولی بیمه دارم یکمی کم میکنه
به من گفته ۳۲ هفته . هفته دیگه یکشنبه باید برم
من ۱۰۰تومن میدم سونو درمانگاه میرم یه سونو ۲۸ هفته رفتم وزنش ۱۱۵۰ بود یدونه ام هفته بعد ۳۲ هفته میرم
سی هفته
یکی ۲۹هفته رفتم دیگ دکترم گف۳۵ برو
من شاید 3شنبه برم
۳۰ هفته فکر کنم
من ۲۸ رفتم و ۳۴ با زور دوباره نوشت دکترم گفت وقتی بارداری نرمالی داشته باشی نیاز نمیبینم بفرستمن
امروز رفتم
۳۰هفته و ۶ روز بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.