خانوما سونو وزن چندهفته رفتین؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

تصمیم دارم نرم و ۲۶۰۰نریزم گلو دکترا...همون پول و میدم گوشت میخورم برسه به بچم ...خسته شدم هروز سونو

32,هفته رفتم

منم دکترم نوشته گفت تا30هفته میتونی بری😐متاسفانه خیلی گرونه ولی بیمه دارم یکمی کم میکنه

به من گفته ۳۲ هفته . هفته دیگه یکشنبه باید برم

من ۱۰۰تومن میدم سونو درمانگاه میرم یه سونو ۲۸ هفته رفتم وزنش ۱۱۵۰ بود یدونه ام هفته بعد ۳۲ هفته میرم

سی هفته

یکی ۲۹هفته رفتم دیگ دکترم گف۳۵ برو

من شاید 3شنبه برم

۳۰ هفته فکر کنم

من ۲۸ رفتم و ۳۴ با زور دوباره نوشت دکترم گفت وقتی بارداری نرمالی داشته باشی نیاز نمیبینم بفرستمن

امروز رفتم
۳۰هفته و ۶ روز بودم

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۹ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی