عالیه برو مشخصه
اصلا سونو نرفتی ؟ساک بارداری کیسه زرده تشکیل شده؟؟
منم این هفته باید برم اما میخوام ۱ هفته دیگه صبر کنم سابقه سقطم داشتم میفهمم نگرانیتو
۸هفته وخورده ایی بشه یرو
من رفتم نشون داد
دكتر ب من گف ٨هفته برو ولي من شايد ديرتر برم
بمون ۹ هفته برو که صدا قلبشم بشونی
آره من شش هفته بودم رفتم
بمون 8 هفته برو یا 9
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.