خانماا
۷هفته و۳روز اگه برم سنو قلبش مشخص میشه دیگ؟

۹ پاسخ

عالیه برو مشخصه

اصلا سونو نرفتی ؟ساک بارداری کیسه زرده تشکیل شده؟؟

منم این هفته باید برم اما میخوام ۱ هفته دیگه صبر کنم سابقه سقطم داشتم میفهمم نگرانیتو

۸هفته وخورده ایی بشه یرو

من رفتم نشون داد

دكتر ب من گف ٨هفته برو ولي من شايد ديرتر برم

بمون ۹ هفته برو که صدا قلبشم بشونی

آره من شش هفته بودم رفتم

بمون 8 هفته برو یا 9

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی