۸ پاسخ

منم بعد زایمان بدنم مث ساعت کار میکرد اصلا هیچ دردی احساسم نکرده بودم ولی بعد سزارین واقعا بدنم هیچی شده همه اعضای بدنم درد می‌کنه حتی ناخنام واقعا سزارین ارزشی نداره اون لحظه نمی‌فهمی دردی ولی بعدش هیچی میشی شیر آب میخورم دندونام دهنمو سرویس می‌کنه قبلا آب یخ می‌خوردم با کیف لعنت ب سزارین با یدونه بچه اینجوری شدیم بخاییم یکی باز بیاریم دیگ واقعا باید فاتحمو بخونن

منم‌همینجورم. تمام بدنم درد میکنه و همیشه احساس کوفتگی و خستگی دارم بخاطر زایمان و شیردهیه...
از خواب بیدار میشمم جا اینکه انرژی داشته باشم تمام لگن و کمر و دست و کتفم درد میکنه انگار که کامیون از روم رد شده

درکت میکنم عزیزم
بخدا منم اصلا حس و حال و انرژی ندارم ، با زور راه میرم و کارای خونه رو میکنم
انگار جونم داره در میاد نمیدونم چه مرگم شده دکتر اینا هم وقت نمیکنم برم
تموم بدنم کوفتس خواب درست و حسابی ندارم
خلاصه خیلییییییییی خستم دوست دارم بمیرم😩

منم استراحت مطلق بودم پاشدم از جام دیسک کمر گرفتم

وای منم کمردرد پا درد زانو درد انگشت درد همه وجودم درد میکنه. بچه داری خیلی کار طاقت فرسایی

والا من که 24 سالمه بخاطر بارداریم هورمونام بهم ریخت باعث شد سنگ صفرا بگیرم بچم دوماهه بود که رفتم صفرامو جراحی کردم برداشتم باعث شد کبدم چرب بشه کلیه هام رسوب کنه ویتامین دی بدنم بشدت پایین اومده سرزایمانم انقد به خودم فشار آوردم بواسیر گرفتم احساس ضعف شدید میکنم همیشه حتی انجام کارای خونه باعث بدن دردم میشه بماند که فاتحه پوست بدنم خونده شده شکمم جوری ترک خورده هرکی میبینه فکرمیکنه5قلو داشتم ...

برو خدا رو شکر کن من دوباره حامله ام😭😭😭

سلام عزیزم من از وقتی که زایمان کردم نابود شدم تمام دردهایی که مادربزرگ ۸۰ سالم داره منم دارم

سوال های مرتبط