طبیعیه. تو هفته ۳۲تند تند بری دستشویی مثلا هر ۲۰دقیقه ؟؟

۶ پاسخ

طبیعی ترش هفته بالا تره که تو خواب میشینی پهلو به پهلو بشی اگ نتونی خودت به دسشویی برسونی شاشیدی حتی یرب یبار😂😂😂😂

منم همینم خسته شدم اینقدر میرم دسشویی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اره بابا واسه من که انگار یکسره شده

قندت بالاس شاید

من الان اینجوری ام

آره بابا من یکسره تو دستشویمم😂

سوال های مرتبط