چرا شیر میدم به بچه درد زایمان میگیریم 🥺

۱۸ پاسخ

اره شبی که دردم گرفت ۳ لیوان خورده بودم به نظرم خوبه

خاکشیر خوردی ؟؟؟

وای من اینطوری بودم وقتی شیر میخواست درد زایمان میگرفت من رو خیلی بد بود حتی از درد زایمان بدتر بود اینقدر تشک و بالشت رو تو دستام فشار میدادم تا تموم میشد این درد اما عوضش شکمم خیلی زود جمع شد و تخت شد

سلام شادی زایمان کردی
عزیزم خیلی برات خوشحالم🤩🤩🤩
مبااارک

من کمر درد پریودی دارم سردمه لرز دارم عبن زمان پریودی هام ینی درد زایمانه😬

دردات چجوری شرو شد ؟؟

مبارکه عزیزم 😍
خوش قدم باشه براتون🩵 🤲🩵

قدم نو رسیده مبارک

توروخدا بگو چیکار کردی دردت گرفت زایمان کردی من بچم‌تو لگن نیست دردام شروع نمیشن

شکم بند اینا ببند که قشنگ شکمت جمع بشه

عادیه عزیزم.

هفته اول اینجوری بعد خوب میشی

منم روزی چندبار دارم درد میگیره ول می‌کنه

رحمت داره جمع میشه گلم منم ترس همینو دارم🥺🥺

کدوم بیمارستان زایمان کردی ؟ از تجربه زایمانت برامون بگو

درد زایمان نیست
رحمت تحریک میشه که خودش رو جمع کنه و خیلی هم خوبه مکانیزم بدن هست برای برگشت به قبل زایمان

کاملا طبیعیه عزیزم.
بخاطر اینکه رحم‌در حال جمع شدنه.برای بعضیا این اتفاق میوفته

مبارکه عزیزم ..طبیعی زایمان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی