الان من تا این هفته موندم دیگه به وقتش میاد اره بچه🙂؟

۶ پاسخ

منم هستم خواهر تنها نیستی

شنیدم خطرناکه برو دکتر

تاآخراین‌ هفته نیومدبروبیمارستان‌ منم‌‌ اینجوری شدم‌ رفتم‌ بستری شدم

ممکنه بیشترم بمونه بستگی به شانست داره بیوفتی رو درد یا نه اگر نیوفتادی رو درد با آمپول میارنش

اره عزیزم فقط حواست به حرکاتش باشه منم 40 هفته و 4 روز زایمان کردم

ورزش کن واینسا ای ور اون ور کن😂😂😂

سوال های مرتبط