۱۲ پاسخ

چرا میدوشی عزیزم همینجوری بده خوب بچه میک بزنه بیشتر میادا

عزیزم بچه ها هرچی بزرگتر میشن بیشتر میخورن برا همین
اولا شیر منم گوله گوله میشد تو سینم انقد زیاد بود الان سینم شل میشه اکثرا

شیر بادام

شیر بز شیر محلی گاو

اب هویج

ماهی گوشت رازیانه سویق کندم وجو مغزیجات قلوه نخود لوبیا اش تخمه مرغ کپسول شیر افزا...شیره و ارده ...کاچی خرما چیزای گرم

بچه معده اش بزرگتر میشه واسه همین

قرص شیرافزا هم میشه خورد

خرما، اب هویج. جوانه گندم، اینارو همیشه تو رژیم غذاییت داشته باش، غذاهای مقوی بخور
قطره و قرص شیر افزا هم میتونی از داروخونه بگیری

منم همین طوره 😓 چرا کم میشه روز به روز

برنج و گندم سرخ شده /البالو /لبنیات شیر ماست کره معجزه میکنه

قرص لاکتاول خیلی خوبه

سوال های مرتبط