۵ پاسخ

نه خوب بودش

من هلویی ویواکیدز دادم خیلی بالا می‌آورد
یورو ویتال میدم با اینکه پرتقالی هست ولی خیلی کم مزه میده در کل ملایم و سبکه بچم دوست داره

من کامویت میدادم بدون طعم بود برای رفلاکسش این خوب بود . چون اسانس نداره

اگه پرتقالیه بهترره نخوره رفلاکس داره

واسه دختر من که اکی بود عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی