نه خوب بودش
من هلویی ویواکیدز دادم خیلی بالا میآورد
یورو ویتال میدم با اینکه پرتقالی هست ولی خیلی کم مزه میده در کل ملایم و سبکه بچم دوست داره
من کامویت میدادم بدون طعم بود برای رفلاکسش این خوب بود . چون اسانس نداره
اگه پرتقالیه بهترره نخوره رفلاکس داره
واسه دختر من که اکی بود عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.