پسر منم زردیش تقریبا ده بود دکتر گفت ۴۸ ساعت تو دستگاه باشه دوروز دستگاه آوردم ولی فقط ۱۵ ساعت تو دستگاه کلا موند .ولی از همون اول روزی یک لیوان خودم ترنجبین و شیرخشت و گل بنفشه دم میدادم تا دیروز هرروز میخوردم ب پسرمم ۳۰ سی سی میدادم .خاکشیر میخوردم .عرق کاسنی و شاهتره خودم میخوردم صورت پسرمم باهاش میشستم قطره بیلی استاپ چندبار دادم بهش تند تند هم شیر میخورد و شکمش یکسره کار میکرد باعث شد همینا بالاتره نره و زودتر خوب شه .
منپسرم 12بودعرقکاسنی همینجوری کهشیر میدی بخور یکممبه صورتشبزن خودت غذای تب سرد بخور وشیرخشک بده
دختر منم مثل شما بود
سرخ مغز و گل سرخ عرق شاطره باهم قاطی کن حمومش بده همش با همینا بشورش
عالیه
یه قطره هست برای زردی دکتر باید بده بگیر واسش تند تند شیر بده اگه زردیش چند روز طول کشید آزمایش بگیر ازش تا دلیلش بررسی بشه خیالت راحت بشه..من پسرم تا نزدیک دوماه زردی داشت اول آزمایش گرفتیم بعد هم با دستگاه کنترل میکردیم که زیاد بالا نره
قطره بگیر از داروخانه حتما لباس زیاد تنش نکن که زردیش بره بالا بهش تند تند شیر بده دستشویی کنه دفع شه زردیش
شیر خشک بهش بده هرچی دسشویی کنه زود میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.