۵ پاسخ

تمام سزارین ها با تاریخ آنتی زایمان میکنن
طبیعی تا ۴۱ هفته فرصت میدم که باز بر حسب آنتی محاسبه میشه

دختر اولم 40 هفته ب دنیا اومد با این ک هنو ب تاریخ زایمانم میموند

اکثرا میگفتن با ان تی حساب میشه ولی من دوتا دکتر رفتم دوتاشونم با آخرین سونو که سونوی رشد بود حساب کردن

ون قبلی با انتی اومد اما دومی هنو نیومده بیمارستان گفت طبق پریود حساب میکنیم هنو وقت داری

دکتر وقتی وقت زایمان میده براساس ان تی تاریخ میده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی