بینیش رو نگاه کن ببین کیپ نیست؟
اگ نیس پس خودش خوب میشه
صدا ترمز و دایناسور میده؟ عادیه 😅😂 منم از دکتر پرسیدم گفت خندید و گفت عادیه
من از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه نوزاد هر روزی یه جور نفس میکشه. نگران نباش
دختر منم همینطور بود تقریبا ی ۱۰ روزی هست انگار اونکارو نمیکنه
دختر منم همینطوره خوب میشن نگران نباش
دقیقا،دختر منم همینه🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.