۶ پاسخ

بینیش رو نگاه کن ببین کیپ نیست؟
اگ نیس پس خودش خوب میشه

صدا ترمز و دایناسور میده؟ عادیه 😅😂 منم از دکتر پرسیدم گفت خندید و گفت عادیه

من از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه نوزاد هر روزی یه جور نفس میکشه. نگران نباش

دختر منم همینطور بود تقریبا ی ۱۰ روزی هست انگار اونکارو نمیکنه

دختر منم همینطوره خوب میشن نگران نباش

دقیقا،دختر منم همینه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان بزرگ مامان بزرگ ۲ ماهگی