۳ پاسخ

زودتر برودکتر سرم میزنن خودشون دارو میزنن بهترمیشی

نه ناپروکسن ۲۵۰ میتونی بخوری

منم همینجورم دکتر بهم داد ولی همه گفتن نخور میترسم نمیدونم بخورم یا نخورم

سوال های مرتبط

مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی