۶ پاسخ

تقربیا هرروز با خودمون میخوره

هر روز یه وعده

هر روز میخوره حداقل ی وعده رو

من چون پسرم یبوست داره معمولا دوروزی یه بار

هرروز

هر روز دخترم تنها چبزی که میخوره برنج خالیه ،

سوال های مرتبط

مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی
مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی