۴ پاسخ

من بدون نمک و ادویه درست میکنم

نمک 🚫

نوش جونش
من همینو با سینه مرغ میزارم بپزه پوره میکنم با کره میدم

چ‌خووب 😍😍😍

سوال های مرتبط