منکه میدم یذره لیس بزنه گناه داره 😂
منم بهش میدم
نده بابا بچه چه میفهمه چی میخوری تو سم هم بخوری اون میخواد دیگه پس درنتیجهچیزای مضرنده
خب جلوش نخور
نباید بهش بدی
خب نخور جلو بچه
من نمیدم زیاد ولی مادرشوهرم میگه بهش بده
من نمیدم
نه من نمیدم
قند و شیر گاو و همه چیش برا این سن خوب نیست
دختر منم همش با زبونش لبشو خیس میکنه یعنی یه کاری میکنه بستنی کوفتمونمیشه
خب جلوش نخور
۷ماهگی ک اره بخاطر شیرینیش سیری کاذب میده
نهایت۹ب بعد
اسهال میشه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.