دوستان کیا بچشون شیرخشکیه؟درسته میگن کولیک و نفخ تو شیرخشکیا بیشتر؟

۶ پاسخ

شیرخشک نان کامفورت بده مخصوص بچه های کولیکیه

ن ربط نداره

نه عزیز. بچه من داره الان شیر خودمو میخوره همچنان کولیک و نفخ داره. کولیکش با دارو الان کنترل شده و بهتره ولی نفخ همیشه داره. اوایل خیلی شیرخشک میخورد دکتر گفت حذفش کن فقط شیر خودتو بده کولیک و‌رفلاکسش برطرف میشه ولی نشد

نه ربطی نداره

برای کولیک و دلدرد شیر خشک کامفورت باید بدید تا دوماه حدودا
بعد میتونی خوب شد شیر خشک معمولی بدی

آره جان بیشتره داری میگیری بگو شیر خشک سبک تر بدن بچه اذیت نشه

سوال های مرتبط